U okviru 27. izdanja prestavljamo vam eklektični i nepredvidljivi program, transmisije mešanih medija, savremenih instalacija i dekonstrukcija teksta i glasa u avangardnoj muzici 20. veka : audiovizuelni performans umetnika iz Skoplja, Saša Puckovskog koji spaja nebeska tela, magnetosferu i jonosferu i sekvencu snimanu u opservatorijumu, instalaciju zvučne umetnice Svetlane Maraš koja izgleda kao moderna verzija džuboksa u stilu karaoka, zvučna istraživanja na taishogotou Vanje Dabić (Kumah) i cut-up kolaž i vokalnu dekonstrukciju projekta Glicks.
________________________________________________
________________________________________________
/ TRANSMISIJE MEŠANIH MEDIJA/
Nastupaju:
1. Noitu predstavlja Scatter Radar/ hibridni AV performans / instalacija
Više informacija o performansu/
http://works.s–p.net/scatter-radar
Noitu je audiovizuelni projekat Sašo Puckovskog, multidisciplinarnog umetnika iz Skopja. Sašov rad obuhvata muzički, audiovizuelni performans i instalacije, a glavna interesovanja su mu u polju site specific i prostornih instalacija kao I konstantnog istraživanja zvučne svesti, nestandarnih štimova i atonalnih frekvencija. Njegova estetika zvuka varira od čistih, suptilno nijansiranih drone tekstura i delikatnih ambijentalnih tonova, pa do ekstremno preciznih ritmičnih obrazaca, izdistorziranog, toplog zvuka i kompleksno aranžiranih kompozicionih struktura.
2. Svetlana Maras predstavlja Matter of Fact
Svetlana Maraš je kompozitorka i sound artist iz Srbije. Svetlana izvodi živu elektronsku muziku koristeći uglavnom laptop i kontrolere. U njenom fokusu su glitch, noise, soundscape dizajn i
elektronska improvizacija.
Pored izvođačke prakse, ona stvara u domenu elektro-akustične kompozicije i sound art-a, istražujući moguće načine muzičke reprezentacije kroz zvuk, objekte i digitalnu tehnologiju. Njen kreativni opus pored muzike sadrži interaktivne zvučne objekte, zvučnu instalaciju i mnoge intermedijalne radove.
Matter of fact je cut up kompozicija i AV instalacija koja se sastoji od 5 delova. Stihovi su delići uzeti iz intervjua sa umetnicima širom sveta, a ovi fragmenti su rekontekstualizovani u pesme o univerzalnim temama. Vizuelni deo koji prati muziku napravljen je u karaoke stilu a svaka kompozicija ima zaseban stil koji se naslanja na one koji se koriste u TV reklamama i video klipovima, služeći i kao kritika komercijalnih medija.
Svetlana vam predstavlja dva rada iz ove kompozicije/ instalacije: Society i Myself
3. Kumah (Vanja Dabic) svira muziku za film “Čudesna sudbina”
Neumoljivi putnik i istraživač glasova, instrumenata i ritmova svih delova planete. Ovom prilikom dolazi iz pustinje da integriše iskustvo užarenog asfalta, dina, paklenih vrućina i fatamorgana u muziku. Radiće sa taishogoto-om, elektronskim ambijentalnim zvukom, terenskim snimcima i tišinom.
Ishu Patel – Čudesna sudbina (1993, 10’)
Ova čudesna animacija smeštena je u mitološki univerzum čiji opstanak je doveden u pitanje dolaskom bahatih i bezosećajnih posetilaca. Metafora o našem vremenu i priča sa temom zaštite životne sredine.
4. Glicks predstavlja Vokolaž
Glicks je projekat sa uporištem u avangardnim tehnikama 20. veka, dekonstrukcijama teksta i glasa, cut up semplovima, neobičnim vanzemaljskim teksturama i grotesknim tokom podsvesti u večitom limbu između visoke i primitivne umetnosti. Predstavlja vam specijalni A/V kolaž koji nećete brzo zaboraviti.